fredag 11. september 2009

Strekker seg litt lenger?

Nå  er det riktig nok fredag på kontoret, men likevel.... Her hadde jeg plassert  seigmennene våre pent og pyntelig på en rekke. Organisert liksom. Som det sømmer seg i en jobbsituasjon. Hva skuer så mitt øye da jeg stikker innom spiserommet for å sjekke at alle labanene har det fint og trives hos oss? JO plutselig har de funnet seg en partner hver og driver med en eller annen HELT upassende aktivitet. Jeg ble så pinlig berørt at jeg rett og slett snek meg ut samme vei jeg kom.

Upassende (?) jobbaktivtet


Etter at det verste sjokket hadde lagt seg, bestemte jeg meg for at litt labanfredagskos ikke skulle stoppe meg fra å lage meg en god ettermiddagslatte. MEN tror du ikke de frekkasene hadde utvidet duoene til trioer? Værre og værre....   Hvor skal dette ende mon tro?

Ménage à trois a la laban

foto privat

Jeg var imidlertid forberedt da jeg ved arbeidsdagens slutt observerte at hele gjengen hadde samlet seg i en haug og så ut til å stortrives......   kanskje ikke så rart når  de nå en gang ligger slik i posen også!   God helg til alle som strekker seg litt lenger!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar