tirsdag 19. mai 2009

Pi-sokker

foto privat

Sokkalongens oppgave i januar var Pi Socks. Nå er det visstnok ikke januar lenger , men siden været er svært varierende passer det like godt med varme januarsokker i mai . (Dessuten hadde jeg lyst til å prøve meg på oppgaven; da mangler jeg bare februar og mars!) Sokkene er strikket i tre farger istedenfor to, og fargefelt med både vrang og rett. De er strikket like selv om mønstret sier man kan "fortsette" pi-rekka på sokk nummer to...litt for vågalt for meg dette. Retrofargene minner meg om de glade 70- åra!

4 kommentarer:

  1. De ble skikkelig stilige! Flotte farger, og det ble mer liv i mønsteret med rette og vrange omganger.

    SvarSlett
  2. Gøye sokker,og like fine i mai som i januar. :o)

    SvarSlett
  3. De er gode og varme og sitter på føttene mine akkurat nå! :)

    SvarSlett